[a n t i f ö r s ä l j n i n g]


När jag var runt och shoppade kom jag på en idé: antiförsäljning. Alla säljare i klädbutiker man är inne i gör ju allt de kan för att få kunden att känna sig så pass snygg att de blir lurade till att köpa så mycket som möjligt. "Jo, de där skorna är ju skitsnygga och de passar speciellt bra till de där cleana jeansen som kostar 1499". Så nu ska jag lura mig runt på stan och sporadiskt lura mig in i de olika försäljningssamtalen och försöka motbevisa säljaren. "Nej, du ser faktiskt riktigt tjock ut i de där jeansen och de där stora skorna får dig att se ut som ett L. Köp verkligen inte det där." Sen ska jag bara luta mig tillbaka med ett elakt lite leende och se hur kundens osäkerhet och kroppsfixering växer och hur säljaren ska försöka tackla den här artificiellt skapade obehagliga situationen som verkligen inte främjar jeanskrängandet. I'm an evil mastermind.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits