[d a g e n s - m u s i k t i p s]


Jag vet mycket väl att jag inte lägger ut musiktips varje dag, som rubriken potentiellt skulle kunna antyda. Hursomhaver så kommer här en låt som jag tycker är riktigt skön och som jag först idag lyckades få tag på namnet på. Hört den i ca en månads tid på radion, men grötig norska tidigt på morgonen när jag trött ligger i sängen och gungar i takt till denna har gjort att jag först idag lyckades klura ut vad den heter. Nu kommer den iallafall. NJUT!

Duffy - Mercy






Kommentarer:
Postat av: S

Bra låt, riktigt bra. :-)
Får man lov att länka till den här trevliga bloggen?
:-)

Postat av: [a u g u s t]

Ja självklart får du göra det. :)

2008-03-05 @ 18:39:11
URL: http://august.blogg.se
Postat av: S

Tackar
:-)

2008-03-05 @ 20:25:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits