[g o o g l e - s t a l k i n g]


Jag är verkligen inte i alla avseenden en early adopter, även om jag gärna vill va det och ibland försöker se mig själv som det. Men jag har först idag upptäckt Google Earth och jag är helt mållös. Fan så coolt!! Sateliter och grejer som gör att man kan zooma in på vad som helst vart som helst i hela världen. Det här ger ju potentiella stalkers ett perfekt hjälpmedel i deras annars ganska krävande förföljesemaniska vardag. Jag kommer ha fullt upp resten av dagen. Klicka här och ladda hem det gratis, NU!

image132

Bara för att klargöra... jag får ingen provision eller på annat sätt någon finansiella ersättning för detta inlägg. Jag är bara överentusiastisk som person. Lite roar smått, eller om det var smått som roar litet. Jag är oerhört superlativsprutande och lättroad iallafall. Det är väl sammanfattingsvis detta inläggs egentliga och huvudsakliga budskap som du bör ta med dig.



Kommentarer:
Postat av: ATB

När får vi höra nått om resan????

2008-03-27 @ 14:49:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits