[s a g t s - o m - k ä r l e k - o - ö l]


 

till och med du har väl hört talas om kärlek?

 

hört nått bara i förbifarten


love is a mother fucker har jag hört

 

älskar du kärleken?

 

nej, tror jag inte, eller det vet jag inte. skönt att inte vara kär

 

vill inte bli kär på länge, men min nästa kärlek ska va äkta kärlek

 

du vet sån där som man läser om, hör om i låtar och ser på film

 

riktigt så där äckligt fin och intense

 

mm det vill jag ha

 

mitt livskärlek, men inte nu. men nästa gång jag blir kär

 

sån ska den va

 

tror du på det där?

 

vet inte. vet inte om det finns på riktigt eller om bilden av äkta kärlek bara skapats i just alla böcker, låtar och filmer och jag därför tror den finns och att jag vill ha den

 

är böckerna, låtarna och filmerna en avbildning av verkligeheten eller har verkligheten återigen fått för sig att efterlikna böcker, låtar och filmer. som exemplet med Pripps Blås midsommar reklam.

 

nu ska ju alla fira en Pripps Blå midsommar... medan Pripps Blå bara försökte visa hur midsommar firas eller kan firas av oss svenskar.

 

men nu har deras bild av hur det kan vara blivit vår norm.

 

fan vi är ett osäkert folkslag


 

 


Kommentarer:
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :)

Postat av: ATB

Ha-ha-ha-ha-ha!!!

2008-03-14 @ 11:28:00
Postat av: CAZZIS

Haha man måste säga godmorgon till alla! ;)

2008-03-14 @ 12:23:34
URL: http://cazzis.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits