[s v e n s k - d a m t i d n i n g]


Nya stentvättade jeans, ny frisyr, Norrköpings kebab (ett måste), rödvin, otroligt choklad- och browniefylld glass och en stundande vända på stan. Kortfattat om denna dag. Jag tycker om att komma hem och umgås med familjen och vänner. Även om jag inte skulle kunna tänka mig att flytta hit igen, iallafall inte på många många år.

Min pappa är en skön prick. Han är nog en av de få svenska män över 50 som öppet och utan skam prenumererar på Svensk Damtidning och har Desperat Housewives och Let's Dance som favorit TV-program. Vi sitter och ser på just Let's Dance nu och dricker vin efter en god laxmiddag. Men snart kommer Nicke och sen ska vi ut en sväng. Ska bli intressant att provköra nya frillan ikväll. En utvärdering kommer imorrn.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits