[svältfödd på poesi och prosa berikas det norska folket]


Helgen kan bara summeras med ett ord: Un-fucking-believable! 17:e maj och firandet runt det går inte att beskriva om man inte upplever det. Natten till 17:e maj avslutades med att ha sex ut ur ett hotellfönster på 6:e våningen ut mot Karl-Johans gata med utsikt över slottet.

Hipp hipp hurra för Norge!

Även om jag tycker det finns en viss tristess med engångligg i längden så har det ibland sin lilla charm. Men med risk för att låta som att jag antingen aldrig tidigare varit singel eller bara är tillbakastående, så gick det upp för mig för några veckor sen att fokus inte längre ska ligga (fyndigt) på att få med mig någon hem och ligga, utan på att få numret. (!!) Ok, en stor anledning till det är väl att jag tidigare inte hade kommit över exet och därför inte ville nått mer än att knulla lite. Nu vill jag bara poängtera en sak och verkligen understryka det: jag har ju inte bara fokuserat på att ha sex tidigare när jag varit ute heller. Oftast har jag till och med valt att ta en kebab med en kompis. Det vill säga hellre fyllemat än fyllesex.

Men nu har den här nya insikten öppnat mina ögon för helt nya grejer och har lämnat mig svältfödd och full av prosa och glädje. Nu kan jag lära vem som helst allt om poesi och kärlek.



Kommentarer:
Postat av: ATB

hurra, äntligen lite "smaskig" läsning. inte för att denna blogg behöver bli "playerfierad" men då du utvärderade din blogg vid årsskiftet utlovades det en ärligare och mer rättfram ton, men det har inte framkommit tycker jag. bara för att du är kille är det inte förbjudet att skriva om känslor. oj, vad negativ jag låter, inte alls meningen. jag diggar din blogg!

2008-05-23 @ 09:18:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits