[eftertänksamhet i brist på förtänksamhet]


Jag kom på att när jag i det förra inlägget mer detaljerat berättade om ett av alla äventyr jag upplevde i helgen gjorde jag något jag inte brukar göra. Lite för att testa nått nytt och lite för att en läsare uppmanade mig lite i en kommentar. (gör det mig till mina läsares bitch?) Men nu när jag läste det i efterhand slog det mig att det kan liknas vid något som mitt-eget-jävla-narnia Tobias förklarar i hans avslutande inlägg i tjejbloggssatsning. Där tar han upp tankar kring just den tjejbloggssatsningen han nyligen hade och avslutade. Främst kanske jag gör den kopplingen för att jag lite ovant använde ordet knulla.

Oavsett så gjorde jag det. Och jag fnissade lite varje gång jag skrev knulla.

knulla.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits