[facebookianskt lössläppt]


På min Facebook profil står det

Looking for: Random play

Vad fan betyder det? Vad är det för Facebook relaterat random play jag letar efter? Skulle jag ens veta om att jag råkat ut för eller deltagit i något som helst Facebook relaterat random play:ande om det så hoppade upp och slog mig i ansiktet?

Random play låter iallafall bättre än de som har

Looking for: Whatever I can get

Mmmm... det låter ju inte allt för desperat. Min nya singel/facebook strategi kanske ska bli att förbrilt poke'a de som letar efter Whatever I can get? De borde väl inte vara ett allt för komplicerat byte? Såvida de inte bara försöker cock tease'a mig genom att framstå som facebookianskt lössläppta.



Kommentarer:
Postat av: Malin

Hej! Vilken tur att LSM och kommentarfunktionen finns, så att jag hamnade här. Jag tycker om din blogg. Mycket.

Postat av: [a u g u s t]

Tack Malin, vad snällt. Och thank God for kommentarfunktionen och LSM.

2008-05-08 @ 13:27:33
URL: http://august.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits