[hur facebook har blivit ett sökverktyg för fetisher]


Det finns ju alla möjliga fetisher. Jag läste senast idag om en tjej som varit med en kille som fråga om han fick
kissa i henne samtidigt som han kom. (vart hittar man dessa killar?? vad är det för fel på det traditionella tre-ställnings-samlaget? Jag är en bra kille, ligg med mig!!!) Hon berättade också om hur ungefär hälften av hennes dejter har hetat Johan. Detta påminner om en fetish som jag och Jocke har snackat om och som till och med han råkat ut för. En namnfetish.

En vacker dag för en tid sen var det en tjej som ville adda Jocke på Facebook. Han hade ingen aning om vem hon var. Så han klicka in på henne för att se om han kunde känna igen henne på bilder eller via gemensamma vänner. Det hjälpte inte. Det han däremot upptäckte var att ungefär hälften av alla hennes facebook vänner också hette Joakim.

En egentligen ganska märklig fetish, men som tack vare Facebook har blivit väldigt lätthanterlig. Det är ju lättare att söka på någon som heter Joakim än att söka på nån som går med på att få musen ner (i) kissad under sexet.




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits