[kontorslandskapets förfrysningsskador]


Den freonframkallade kylan som råder på mitt kontor leder till att mina bröstvårtor snart skär hål i min skjorta. En annan kroppsdels som far illa är högerhanden. Att högerhanden är blå-vitt i färgen och ser i stort sätt död ut kan, utöver kontorets arktiska klimat, även bero på rökning, dålig blodcirkulation och ett svagt hjärta. Sen att handen är i en konstant uppåtlutad riktning mot lap topen och musen kanske inte hjälper situationen heller. Ett annat orosmoment detta leder till är det blånande missfärgade området kring höger armveck där jag misstänker en större blodansamling eller inre blödning.



Kommentarer:
Postat av: MK

Lite hypokondrier-varning tycker jag.... :)

2008-05-28 @ 10:05:04
Postat av: niko

skulle gissa på att detta kan ha något att göra med att du har ett bmi (på ibm woahahaha) på ungefär 15-17...

2008-05-29 @ 14:58:44
Postat av: [a u g u s t]

MK: nja... lite kanske. Pinigt, visst?



Niko: men 10 poäng till dig gubben för den ordvitsen. Och riktigt så lågt är det inte...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits