[risk för att gnosjöandan kukar ur min blogg]


Nånting lurt håller på att ske med min blogg. Häromdagen tredubblades helt plötsligt antalet unika besökare till denna lilla literärt uttorkade oas. Antagligen har någon väldigt populär bloggare, kanske hon med sillisar Gnosjö eller vad hon heter, namedroppat mig. Eller så har äntligen min gasell och finanshajsvän som älskar denna blogg äntligen slagit slag i saken (nej, så säger man väl inte va? men nått liknande kanske) och börjat hård marknadsföra denna blogg för att jag ska nå ut till massorna. Om nu det är målet, det är jag osäker på.

Det enda jag vet är att något eventuellt stort är på gång att ske och bloggen håller på att kuka ur.


image145




Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits