[safe'ad framtid]


Vart tog april vägen?

Tiden går så otäckt fort.

Jag satt och tänkte på när man var i typ de lägre 20-åren och höll på att hedge'a med olika tjejer om att "har vi inte hittat nån när vi är 25 så gifter vi oss". Sen ju äldre man blev, eller om man träffade någon trevlig men "tyvärr" redan var i en relation, så blev det "när vi är 26, 27, 28, 29, 30 osv".

Nu är jag 27 år. Undrar om det är någon av dessa tjejer som tillsammans med mig safe'a sin framtid genom att ingå ett muntligt avtal till giftermål vid en specifik ålder som kommer börja höra av sig till mig nu snart och börja claim'a vad som rightfully är deras? Är det någon som läser mig på nätet som känner sig träffad?

Jag kanske i värsta fall är gift innan midsommar.




Kommentarer:
Postat av: Anna Skoog

ha ha ha, jag känner mig ganska träffad...

2008-05-06 @ 10:52:10
Postat av: [a u g u s t]

Men Anna, det är väl fortfarande en giltig muntlig överenskommelse? Vilken ålder sa vi sist?

Postat av: Anna Skoog

Klart att det är, vi sa när du fyller 30. Så bröllopet börjar närma sig....

2008-05-06 @ 17:29:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits