[thank god for global warming]


Långhelg i och med att Pingsten fortfarande är en helgdag i Norge. Och vilken långhelg! Troipsk värme, härliga fester, grilling i parker och på öar, beachhäng på Bygdøy, takterassfest på Grønland, hemma svart klubb, live jazz, and the list goes on. Så det är väl anledningen till att jag inte uppdaterat på länge. Finns varken tid eller lust till att sitta inne.

Resultatet av denna solrika helg är, förutom en massa härligt socialt samkväm i parker, på öar och hustak, att jag dessutom har lyckats bränna mig, men bara på vänstra kroppshalvan. Kanske borde roterat lite och sett till att solen inte konstant värmde mig ifrån vänster. Lessons learned. Bättre att bränna mig nu och få en fin yta redan innan sommaren har börjat.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits