[M o n o]


Konserten var otroligt bra!!
Tyvärr var jag ju som bekant på en av mitt livs bästa konserter för en vecka sen,
The Cat Empire. Så det blir ju väldigt svårt för The Wombats att slå den. Men Mono är en riktigt schysst lokal för denna typen av spelningar och de tre grabbarna i The Wombats var glimrande bra!

På Mono har de även byggt ut en del in mot det som kallas för Strøget. Den nya delen har bar- o restaurantdel, inredd i en skön 50-tals stil. Jäkligt schysst. Dit kommer jag definitivt gå fler gånger.

Idag väntar fylleslags fredagspils med jobbet. Fan jag orkar egentligen inte bli full en kväll till. Har druckit alkohol varje dag hela veckan. Måndagskväll ett glas rött, tisdags vin till lunch och öl på kvällen, onsdags vin till lunch och igår både vin o öl till konserten.

Hmm... inte har jag väl problem med spriten??


image19


image20

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits