[d a n s a]


Jag har bestämt mig för att det på flyers, och tydligen i någon tidning, kommer stå "August" när jag ska spela skivor. Jag personligen tyckte "Hang the DJ" var supersmart och så där härligt ironiskt och subtilt. Men jag, i samråd med min advokat, har kommit fram till att alla kanske inte kommer förstå det. Och det vore väldigt tråkigt om folk tror att det är nån Emo mupp som står och deppar bakom skivspelaren eller någon mörk Gothare som har sin egen hängning som slutnummer.

På tal om musik kommer här dagens låt. Har inte funnit någon bra video till den, den kanske inte är producerad än. Spelar mindre roll, vrid bara upp volymen och dansa istället.

The Hives - It won't be long



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits