[u t v ä r d e r i n g - o - d a g e n s - o u t f i t]


Jag har sen jag återupplivade denna bloggen den 1:a november börjat sätta mig in i den spännande bloggvärldens klubb-för-inbördes-beundran. Jag har nu utvärderat de senaste två månadernas (plus några dagars) bloggande och insett att jag har faktiskt några härliga livsnjutare där ute (lite drygt 100 unika i veckan) som tittar in här och läser om mitt liv och mina inte allt så geniala tankar och funderingar. Jag har således beslutat att detta bloggexperiment får fortgå och då med förhoppningen att ni så klart blir ännu fler som läser den.

Och som ett steg i den riktiningen, alltså att få fler som läser denna blogg, ska jag ta till ett av de mest framgångrika bloggverktyg som existerar. Dagens outfit. Jag har insett, eller iallafall antar, att det är en viktig framgångsfaktor när det gäller bloggar. Eller vad är annars anledningen till alla dessa självälskande bilder på trendiga 19 åringar som står och tar kort på sig själva i H&M kläder?

Så här kommer min suddiga mobilkamera fotograferade "dagens outfit" bild... mycket möjligt den första och sista.

image79

Modellen Andreas står här på kontorstid inne på en toalett iförd en lite mer business outfit: en stor härlig kofta av märke SUB, en mörkgrå Samsøe & Samsøe skjorta, svarta Acne jeans och hans nya favorit Schmoove skor. På armen syns även väldigt dåligt hans födelsdagspresent, en Tag Heuer klocka som han älskar.


Detta kommer verkligen ge mig mer läsare. Jag känner det på mig.

Kommentarer:
Postat av: admiratör

hello georgeous! gillar din outfit. synd att jag missade ditt gästspel i norrköping över julen, norrköping är lite fattigt på snygga killar. kommer du hem nåt snart igen?

2008-01-11 @ 17:57:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits