[t e m a - t e r m i n e r i n g]


Nej, fuck this shit (insert coolt gangstertecken och häng på byxorna här)!! Jag vet att jag sa att mikrobloggande skulle bli den här veckans tema, men jag klarar inte av skiten. Jag känner mig som en kvalitetslös 17 åring som frenetiskt tokbloggar om skit. Eller jag tror mest det är mikrobloggandets krav på stor mängd inlägg som gör att jag väljer bort detta tema. Kvantitet är inte min stil, inte när det gäller något här i livet. Kvalitet ska det vara. Sen är ju smaken som baken, så alla kanske inte håller med mig, men personligen så anser jag att min blogg lyckades sjunka avsevärt i kvalitet under dagen.

Egentligen är jag en person som fullföljer mina åtaganden och egna idéer, men tyvärr, det här mikrobloggandet kan jag inte fortsätta med. En viktig del av mikrobloggandet har även saknats under dagen, nämligen den dialog som enligt mikrobloggandets definition ska pågå. Missförstå mig rätt, jag kritiserar verkligen inte dig min kära läsare, det ska ju gärna finnas nått av värde att försöka föra en dialog kring. Jag får helt enkelt inse att mikrobloggandet inte passar min språkstil.

Annars så har kvällen varit mycket bra. En långprommenad och seriöst sökande efter resor för påsken har varit kvällens aktiviteter. Vi är nere på antingen 5 dagar på franska rivieran, Marseille, eller 4 dagar i Barcelona. Lutar nog mest åt Barcelona. Imorrn kväll ska vi boka.



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits